TELEKOM MANZARALARI (2) - 5.0 out of 5 based on 1 vote

" Eşeğini dövemeyen semerini döver- Türk Atasözü"

8 Nisan 2013 tarihli Burdur gazetesinde TELEKOM MANZARALARI başlıklı bir köşe yazısı yazmıştım. Telekom'daki sistem bozukluklarını dile getirmiştim. O günden bu güne değişen bir şey yok. Türk Net adlı şirket, sanki TT NET'ten arar gibi müşteri arayışlarını sürdürüyor. Benim TT NET'e verdiğim bütün bilgiler ellerinde. Anlayamadım gitti. Ayrıca TTNET kendisinden kaynaklanan erişim hatalarının parasını da benden cayır cayır almayı sürdürüyor. Bir çok yurttaşımız günlerce internet hizmeti alamadığı halde parasının tam tahsil edilmesinden şikayetçi. Biz yurttaşın genel derdini dile getirdik, sayın müdür çareyi personeli fırçalamakta buldu. Şikayetimiz personelden değil, sistemden kaynaklanıyor.
Geçen gün bir dostuma rastladım. Çok öfkeliydi. Nedenini sordum, anlattı: " 19/09/2013 günü Türk Telekom İl Müdürlüğüne 0(248) 242 83 33 nolu hattımdan internet kullanıcısı olduğumu, 16-17-18/09/2013 tarihlerinden bu zamana kadar internetimin kesik olduğunu bildirmek üzere uğradım. Beni Müdür Bey'e yönlendirdiler. Müdür Bey'in Sekreteri, Müdür Bey'in toplantıda olduğunu, ön binaya geçerek oradaki ilgili birime kullanmadığımız süreler için dilekçe vermemi istediler. Ben de 19 Eylül 2013 tarih ve 628 sayılı dilekçemde konuyu belirttim. Bana, sizin mahallede kablo hırsızlığı oldu, bu yüzden internetiniz kesik dediler. Benim bir üst katımda internet var, nasıl oluyor da benim hattım kesik oluyor diye sordum. Bir tanesi, o bizim sorunumuz değil demesin mi ? Bana açıklayıcı bir cevap veremedikleri gibi, dilekçe verilmeden internet kullanılmayan günlerin ödemesinin yapılmadığını beyan ettiler. Şimdi ben TTNET Müdürüne soruyorum: Dilekçe vermeyen vatandaş enayi mi oluyor? Yine geçmiş aylarda, yine aynı bahane, aynı cevap, haftalarca internetim kesildi. Bana o zaman; dilekçe yazın, kullanmadığınız günlerin iadesi yapılacak demediler. Yani geçmiş ayın haftalarca kullanmadığım internetin parasını ödedim. Ayrıca iki veya üç defa o binanın üst katından alt katına yetkili aradım, bulamadım."
Arkadaşıma: " Sen merak etme. Müdür Bey çok duyarlı. Bütün kamera kayıtlarını inceletir. Kimlerle temas kurduysan, derdini kimlere anlattıysan, o kişileri makamına çağırır, güzelce azarlar. Böylece senin sorununu çözmüş olur" dedim.
" Kamera kayıtlarını incelemeye ne gerek var. Benim adım Erol SANCAR .Atatürk Mah. 19. Sok. No: 1 Daire:7 BURDUR adresinde oturuyorum. Bana zaman ayırırsa, arasın beni, ben kendisine anlatmak istiyorum. Aramazsa, bir kere daha soruyorum: Ey yetkili, dilekçe veremeyen, kullanılmayan internetin parasını ödeyen halk enayi mi oluyor?"
Elçiye zeval olmaz, benden söylemesi.

Ögeyi Oylayın
(1 Oylayın)

1 yorum

  • Erol SANCAR
    Erol SANCAR Pazar, 22 Eylül 2013 20:37 Yorum Bağlantısı

    Çok teşekkür ederim hocam.Aslında ben isterim ki interneti kesik olan herkez duyarlı olsun.

Yorum yapın